Medios

Subscricións

Subscribete ás actualizacións da nosa axenda para estar sempre informado dos eventos  que acontecen na nosa casa. A subscrición está dispoñible en calquera dos seguintes formatos:

Lomana e De Montini abriron o ciclo de debates "A prensa do corazón" que se celebra na Casa de Galicia en Madrid

O ciclo está dirixido e coordinado pola xornalista Pilar Falcón, presidenta do Club de Xornalistas Galegos en Madrid
Madrid, 13 de febreiro de 2014.

Coa popular Carmen Lomana, empresaria e personaxe habitual nas revistas, e o veterano xornalista do sector Javier de Montini como protagonistas, a Delegación da Xunta de Galicia en Madrid-Casa de Galicia iniciou hoxe un ciclo de conferencias-debates dedicado á prensa do corazón que, con ese nome, "A prensa do corazón", coordina e dirixe a xornalista Pilar Falcón, presidenta do Club de Xornalistas Galegos en Madrid e tamén especialista na prensa do corazón. O Ciclo, presidido polo delegado da Xunta, José Ramón Ónega, contará con outras dúas sesións máis.

Nesta primeira xornada interviñeron Lomana, Falcón, De Montini e o delegado da Xunta de Galicia en Madrid, José Ramón Ónega, quen como anfitrión dió a benvida aos relatores e ao público e presentou a Lomana, facendo un importante percorrido pola súa vida e destacando algúns dos programas televisivos nos que interveu, como "Máis que baile" e "A Xoias da Coroa". "Carmen Lomana converteuse nunha das celebridades máis importantes e coñecidas de España", resaltou, recordando ademais que publicou dous libros: "Os dez mandamentos da muller 11" e "O glamour intelixente". O debate versou sobre os personaxes das revistas que configuran este sector e enmarcouse no título "Os seus personaxes, son reflexo dunha crise social? "

Lomana, experta en moda, dixo botar de menos o vello glamour que reflectían as revistas do corazón en eventos tales como as festas de Truman Capote, que, considera, quedaron para a historia destas publicacións. Asegurou que nunca lle interesou nin pensou ser un personaxe mediático, se ben puntualizou que non se arrepinte diso. Por outra parte, denunciou manipulación da información, especialmente por parte dos programas televisivos, máis que pola prensa, que "van a polas miserias dos personaxes e non a facer soñar". "Por iso ´ Hola ´ ten moito éxito, porque conta o bonito", opinou. Tamén valorou que a xente ten agora máis ídolos entre as modelos que entre as actrices, o que atribuíu a que as primeiras sempre aparecen impecables mentres que as segundas, con frecuencia, descoidan a súa imaxe.

De Montini explicou que a prensa do corazón xurdiuen París tras a II Guerra Mundial, con revistas que recollían os idilios da realeza. "Chegouse a dicir que na súa existencia estaban implicadas as Casas Reais, co fin de que os herdeiros se coñecesen entre si e lles resultase máis doado encontrar parella nas festas", explicou, sinalando que a iso deben o nome do "prensa do corazón" co que este tipo de revistas son coñecidas en España. "O que máis vende é un bo personaxe con noticia e o que máis de todo unha voda de conto de fadas", explicou o experto, recordando que a voda de Fabiola con Balduino de Bélxica foi o primeiro grande éxito de vendas no país.

Para Pilar Falcón, a crise dos personaxes na prensa corazón é un reflexo das ilusións, morriñas e sentimentos caídos nos últimos dez ou quince anos entre os españois. "A cor rosa é hoxe un vermello de alarma social, de escándalo tras escándalo dos menos preparados pero si máis trepas. O glamour responde máis ao retoque do Photoshop e a unha fama televisiva conseguida en programas de baile, mergullos en piscina ou faladoiros onde calquera pode falar de luxo a pesar de lucir un sobaco con manchas de suor", valorou. Ademais, sinalou que "á crise de personaxes veu a sumarse a do periodismo e nunha cadeira de tres patas se fallan dous hai que tomar ou a caída é seguro". Non obstante, mantivo que "dende logo mellor é a vida con prensa rosa".

Departamento: Prensa

Compárteo:

Facebook Twitter

Imaxes