Xornada Empresarial de AEGAMA: "Intelixencia Artificial e Big Data aplicados ao eCommerce"

O acto, celebrado na Casa de Galicia, e ao que asistiron máis de medio centenar de profesionais, enmárcase na programación que a Asociación de Empresarios Galegos en Madrid realiza para os seus asociados
Madrid, 28 de maio de 2019.-

"INTELIXENCIA ARTIFICIAL E BIG DATA APLICADOS AO ECOMMERCE: Como seleccionar os produtos gañadores", é o título da Xornada Empresarial que AEGAMA, Asociación de Empresarios Galegos en Madrid, celebrou esta tarde na Delegación da Xunta en Madrid/Casa de Galicia para os seus socios e colaboradores. No acto, ao que asistiron máis de medio centenar de profesionais estivo presidida polo delegado da Xunta en Madrid e director da Casa de Galicia, José Ramón Ónega, e nel interviñeron: Isabel Noriega, directora de AEGAMA; José Luis Martínez Arana, presidente de EMPRESARIO 2.0; Carlos Trujillo e Carolina Arroyo, ambos os vendedores en Amazon; e o avogado Víctor Cortizo.

Ónega felicitou a AEGAMA por esta iniciativa, "porque é importante adecuarse ás novas tecnoloxías. Así o aconsellan os datos. No terceiro trimestre de 2018 marcouse un fito: por primeira vez, o comercio electrónico creceu a un ritmo do 29,9% e superou a barreira de 10.000 millóns de euros en só tres meses, segundo a Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (CNMC)".

Para Isabel Noriega, "AEGAMA fai un importante esforzo para organizar este tipo de xornadas nas que participan empresarios de referencia compartindo as súas propias experiencias, pero é unha forma de que todos saliamos beneficiados".

Durante a tarde expuxéronse diversos relatorios sobre estes temas porque os datos demostran a importancia de estar inmerso nun sector que ofrece grandes oportunidades de negocio, así como a necesidade de manterse actualizado ante as novidades. É por iso que José Luis Martínez Arana, presidente e fundador de EMPRESARIO 2.0, expuxo no encontro "IA e a BIG DATA aplicados no eCommerce: Como seleccionar os produtos gañadores", o modelo de negocio que desenvolveu sobre a venda en Amazon, baseado no novo Método Reverse®. Explicou as claves para elixir os mellores produtos para vender en Amazon, os tips para iniciar unha tenda online no marketplace máis grande do mundo e as recomendacións para que as marcas introdúzanse neste ámbito e incrementen as súas vendas. "Os vendedores independentes teñen en Amazon unha gran oportunidade porque ofrece a plataforma para chegar a todo o mundo aplicando Intelixencia artificial". Ademais, presentou o software que creou, "a primeira ferramenta no mundo que identifica os produtos máis demandados na internet, avalía aos fabricantes a nivel mundial e axuda a situar os artigos dos clientes para que aparezan nas primeiras posicións das primeiras páxinas de resultados". Isto é algo que ata agora estaba só ao alcance de grandes empresas. Como exemplo, entre os seus clientes está unha empresa que está a vender algas galegas como produto gourmet no medio mundo.

Carlos Trujillo e Carolina Arroyo, clientes de EMPRESARIO 2.0 e vendedores en Amazon, acudiron ao encontro para compartir a súa experiencia e a súa iniciación no apaixonante mundo do eCommerce. Eles conseguiron colocar unha marca de cosméticos que só se vende en Amazon e que está a ser un produto estrela. "Require un investimento moito menor que unha tenda física e os potenciais clientes están en calquera parte do mundo. Amazon encárgase dos envíos, do almacenaxe, as devolucións... de todo, é fascinante".

Pola súa banda, Victor Cortizo, de Cortizo avogados, especialista en relacións comerciais con China e que acababa de chegar do país asiático no que tivo a oportunidade de coñecer o último en dixitalización de produtos, por exemplo os automóbiles sen condutor, fixo unha presentación dos temas legais referentes ás vendas por internet e a importancia dos Market Places en China.

Os relatorios concluíron cunha interesante rolda de preguntas dos asistentes, e un tempo para as relacións persoais ou como os empresarios denominan, networking.

Máis información en: gerente@aegama.com

Departamento: Prensa

Compárteo:

Facebook Twitter

Imaxes