A Fundación Barrié, en colaboración con SocialCo, celebrou na Delegación da Xunta en Madrid o "Taller de intercambio de experiencias en marca e comunicación interna 2017-2018"

Participaron nel entidades como a FEDACE, a FEDER, Asperger España, a Fundación Secretariado Gitano e WWF España
Madrid, 30 de novembro de 2018.

A Fundación Barrié, en colaboración con SocialCo -axencia de comunicación dixital especializada en ONG-, celebrou hoxe na Delegación da Xunta de Galicia en Madrid/Casa de Galicia o "Taller de intercambio de experiencias en Marca e Comunicación interna 2017-2018". Este taller realizouse nel marco do proceso de Consultoría, do Programa Más Social, desenvolto entre 2017 e 2018 pola Fundación Barrié, dirixido á realización dun plan de acción que axude a mellorar a comunicación interna das confederacións participantes con todas as súas entidades federadas.

Nel debateron e expuxeron as súas experiencias e as solucións elixidas ao redor da marca e a comunicación interna entidades como a Federación Española de Daño Cerebral (FEDACE), a Federación Española de Enfermedades Raras (FEDER), Asperger España, a Fundación Secretariado Gitano e WWF España.

Abriron o taller a coordinadora de Programas de Acción Social da Fundación Barrié, Greta Fábregas, a directora de SocialCo, Virginia Moraleda, a súa xefa de Comunicación, Virginia Castrejana, e o delegado da Xunta en Madrid e director da Casa de Galicia, José Ramón Ónega, quen, na súa calidade de anfitrión, dirixiu unhas palabras aos participantes desexándolles unha proveitosa xornada de traballo.

Tras un resumo global do proxecto de consultoría por parte dos organizadores, incluíndo radiografía dos problemas comúns en comunicación interna e marca e en aprendizaxe, o taller continuou ou seu desenvolvemento en tres bloques: "Non hai problema sen solución", "Experiencia de comunicación interna: a comunicación interna e o paso dos anos" e "Experiencia de comunicación de marca: como se xestiona unha marca global", cada un dos cales finalizou cun tempo de preguntas e debate.

Nel primeiro, FEDACE, FEDER e Asperger España expuxeron solucións elixidas nos seus plans para resolver os seus problemas de comunicación interna e marca. Nel segundo, Benjamín Cabaleiro, da Fundación Secretariado Gitano, expuxo a súa experiencia en comunicación interna, as ferramentas utilizadas e como estas foron respondendo e adaptándose ás necesidades ao longo do tempo. Nel terceiro, Marta Donlo, de WWF España, disertou sobre as implicacións que ten xestionar unha marca internacional e de notoriedade global.

Más Social é un programa da Fundación Barrié dirixido a entidades sociais do Terceiro Sector que inclúe diferentes apoios e servizos, entre eles un programa formativo, o desenvolvemento e implementación de páxinas web corporativas a partir do prototipo Más Social Conecta e servizos de consultoría. A Fundación puxo en marcha este programa en 2011 en Galicia co obxectivo primordial de promover a sustentabilidade económica das entidades sociais mediante a mellora da súa xestión directiva e estendeuno a nivel nacional nel ano 2016.

O "Taller de intercambio de experiencias en Marca e Comunicación interna 2017-2018" seguiu á Xornada de Formación en Negociación 2018 "Como desenvolver para a túa entidade as túas habilidades de negociación" que tivo lugar nas mesma instalacións o día anterior, 29 de novembro.

Departamento: Prensa

Compárteo:

Facebook Twitter

Imaxes