A Adega Marqués de Vizhoja presenta na Casa os seus novos produtos

O acto, dirixido a medios, bloggers e profesionais do sector, correu a cargo de Paula Vázquez, imaxe da empresa dende o ano 2005
Madrid, 29 de maio de 2014

A delegación da Xunta en Madrid, Casa de Galicia, acolleu esta mañá un acto empresarial informativo: a presentación dos novos licores e a última anada dos seus viños da adega galega Marqués de Vizhoja. A xornada, que se iniciou as 11:00 horas e concluíu sobre 14:30 horas, estaba dirixida unicamente a medios, bloggers e profesionais do sector. A encargada de dar a coñecer os novos produtos foi a presentadora galega Paula Vázquez, que é imaxe da empresa dende o ano 2005. No acto interviñeron o delegado da Xunta, José Ramón Ónega; Jorge Pelaez, propietario da empresa e Paula Vázquez.

"O que ben bebe, ben dorme, e quen ben dorme, pensa ben. Quen pensa ben, ben traballa, e quen traballa ben, debe beber ben", dixo Ónega, tras as súas palabras de benvida, citando un proverbio anónimo. Tamén sinalou que "Paula Vázquez, non é só a imaxe da adega e de todos os seus produtos. Paula é o diamante que prestigia un viño excepcional".

Para Paula: "Non pode ser maior orgullo para min, como galega e amante dos produtos da miña terra, que apoiar o bo facer dos profesionais e empresas galegas, como o é Bodegas Marqués de Vizhoja. Unha Adega familiar que naceu do empeño persoal do seu fundador e que despois de máis de cinco décadas de inxente traballo conseguiu que as súas marcas sexan galardoados nos principais certames internacionais de alimentación. É unha honra exercer, unha vez máis, de embaixadora en Madrid dun proxecto no que me consta, trabállase día a día coa paixón e esixencia dos que aman incondicionalmente o seu oficio, a súa terra, e as súas vides. Así é como funciona Bodegas Marqués de Vizhoja, e como os seus responsables, Jorge e Javier Peláez trasladan a cada un dos seus proxectos a súa devoción por innovar, satisfacer as necesidades do mercado e conquistar novos éxitos e padais", dixo.

Jorge Peláez, explicou que "con estes novos produtos D ´ Vizhoja, buscamos unha diversificación e profesionalización. A nova aposta inclúe: crema de licor, licor café, augardente de augardente, licor de herbas, brandy, anís seco, ron dominicano anello e whisky escocés presentados en botella de 70 cl. que se comercializarán tanto no mercado nacional como internacional. Un paso máis na diversificación empresarial da empresa, xa iniciada no 2007 coa presentación de Gotas do Marqués, monodosis de sete variedades de licores concibidas para aromatizar cafés e infusións de forma profesional, estética e hixiénica". Tamén comentou que "D´ Vizhoja nace como unha resposta natural á experiencia adquirida coa nosa primeira incursión no mundo dos destilados, e respondendo á demanda do propio mercado. Estes licores en botella, súmanse a Gotas do Marqués, para ofrecer un produto etiquetado, controlado e profesionalizar a toda a canle horeca e alimentación. Queremos que o consumidor goce dun consumo que reúna todas as garantías hixiénicas e sanitarias e os maiores estándares de calidade".

Durante o evento gozouse de degustación e coctelería cos licores D ´ Vizhoja, cátering de Leal Maese e cata da nova anada 2013 dos tres viños da Adega; Marqués de Vizhoja, o clásico viño de autor da Adega, Torre a Moreira o seu monovarietal albariño D.O. Rías Baixas e Señor dá Folla Verde, un exclusivo plurivarietal Condado do Tea D.O. Rías Baixas.

 

Máis información: agencia@4pes.com

Departamento: Prensa

Compárteo:

Facebook Twitter

Imaxes